Midsommar

Nu har jag jobbar klart för denna sommar! Tror jag iallafall..fick en förfrågan om ifall jag ville jobba mera men har inte riktigt bestämt mig ännu (a) Skönt med pengar men SATAN vad jobbigt att gå upp på morgonen ;( haha! Men får se hur det blir!

Igår var det iallafall midsommar och jag hade en underbar dag/kväll/natt med mina fina vänner! Massa god mat, dricka, jordgubbar, glass, nubbar! Idag mår jag mindre bra och ska fira det med en pizza med Alex och hans familj. Dom kommer strax och hämtar mig så måste skynda mig lite nu liksom. Hoppas ni alla hade en lika bra kväll som jag hade igår!!


Kommentarer
Postat av: fanney

finis :) <3

2011-06-26 @ 01:35:41
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0