Måndag

Blir inte så mycket roliga inlägg nu när jag jobbar. Hinner inte med så mycket annat. Gårdagen spenderades iallafall med Alex och hans kompisar. Dom spelade fotboll och bandy och jag kollade på/var med halvt/låg och solade haha. Men det var en bra dag. Sedan åkte vi hem till mig, käkade mat och kollade film. Bra avslut på helgen. Upp tidigt idag för att dra iväg till jobbet. Tur att jag jobbar med roliga killar så att det inte blir så tråkigt :)) haha :D Nej men det är helt okej faktikst! Nu har jag bara 8 dagar kvar innan jag får sommarlov på riktigt.

Planerna i sommar är inte så många ännu men ändå;
Jobba 3 veckor
Rhodos 1 vecka
Festival 4 dagar - bara kanske
Passa hundar 1 vecka
Gymnastikläger - 4 dagar

Blir nog en bra sommar. Massa mysiga grillkvällar, bada, sola, iväg till Alex landställe förhoppningvis, långa promenader och ja, bara en galet härlig sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0