Helgen

I lördags solade jag ett tag på dagen och sen gick jag över till Nella och grillade och hade det mys med henne, Emma, Fanny och Emelié :D Efter middagen satt vi kvar där ett tag innan jag, Emma, Fanny och Nella drog vidare till enskede för lite party. Kvällen var riktigt roligt och tänka sig att man blir sjukt glad över att det är extremt ljust när man är på väg hem klockan 4 på natten haha! :D man slapp ju va mörkrädd iallafall ;)
Söndagen chillade jag hela dagen i sängen. Var extreeemt trött haha. Sen vart det träning och kvälle avslutades med en film och popcorn! Idag har jag legat ute vid poolen hela dagen. Riktigt jävla skönt måste jag säga alltså! Imorgon ska jag njuta av min ledighet för på onsdag börjar jag jobba! Faast ska bara jobba i tre veckor, sen åker vi till Rhodos :DDDDDD och sen är jag ännu mera ledig (a) tihi! Men ändå :D He


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0