Helgen

Har inte haft någon tid alls att skriva. I torsdags var jag ju på Nellas studentmottagning! Riktigt trevligt med massa god mat och sällskap. Dock höll jag mig nykter och åkte hem rätt tidigt eftersom att jag skulle upp och jobba tidigt dagen efter. Men jag hoppas att hon hade sin livs bästa kväll :D I fredags jobbade jag mellan 7 och 12.30, lite kortare dag än vanligt alltså. Skönt måste jag säga :) Sen blev det att åka hem, göra sig klar, möta Emma, köpa blommor och sedan begav vi oss mot Ellis mottagning :D Där hängde vi hela kvällen och drack massa öl. Mums :D Kom hem ungerfär halv 2 och somnade nästan direkt eftersom jag hade gått upp klockan halv sex haha. Solade någon halvtimma när jag vaknade igår och sedan åkte jag för att kolla på Alex fotbollsmatch :) Tyvärr förlorade dem men det var kul att kolla ändå :) Sedan blev det god middag hemma hos honom för att fira hans mor som fyllde år och sen joinade jag han och hans kompisar hemma hos Jacke där de spelade fifa!
Idag är vi uppe rätt tidigt. Vi har precis käkat frukost och ska strax börja gå mot Ica för att köpa läsk :D Idag blir det lite fotboll tror jag nog. Vi får se om jag stannar eller åker hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0