Håll koll på klockan

Igår fick jag sluta jobbet redan vid 11. Mycket skönt :D Åkte hem, chillade lite och sedan blev det tjejkväll då vi planerade Rhodos lite mer :D åååh längtar!!! Bara 11 jävla dagar kvar nyu :D Idag ska jag förbi skärholmen en stund för att bättra på min garderob! Hittar förhoppningsvis någonting iallafall :)))

OCH! Klockan 12.00 idag så kommer min pojkvän och hans band släppa en av deras nya låtar, men bara under en timma! Så nu vet ni vad ni ska göra mellan tlv och ett. Gå in på facebook, gilla URMA SELLINGER och kolla in deras myspace www.myspace.com/urmasellinger och lyssna och tyck till om låten :D Och jag som redan hört den kan rekomendera er att gå in och lyssna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0