1 juni 2011 - bästa dagen

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FYFAAAN VAD JAG ÄR BRA!!

Studenten var seriöst en av de bästa dagarna i mitt liv! Dagen började runt 7 då jag gck upp, gjorde mig klar, sminkade mig, fixade håret, på med klänningen, mössan och på med dom höga klackarna som jag fasat för. Packa ner jordgubbar, champangen, kamera, studenttutan, in i bilen och åka till huddinge där champangefrukosten var! Där skålade vi champange och skrev i varandras mössor och taggade till som bara den!!





Sen gick vi till skolan där vi fick se ett bildspel från poängjakten, våra lärare höll ett kort tal, vi fick våra betyg och vi pyntade vårt flak. Vi taggade till ännu mer och sen fick man ställa upp sig i korridoren i ordningen man sprang ut. Vi var på fjärrde plats. Så sjukt taggade och glada att det inte va sant!




Sedan var det äntligen dags - utspringet! Det var bland det bästa jag har gjort och det var så sjukt kul. Och inte fan ramlade jag trots mina klackskor. Man fick sånt glädjerus att det inte är sant. Bara stå och hoppa, skrika och fira som fan!



Efter det träffade jag mina vänner, min familj och släkten en snabbis. Fick massa saker runt halsen, massa kramar, blev fotade. Sedan böt man om och hoppade upp på flaket och festade ännu mer!




Efter flaket åkte jag hem. Hoppade in i duschen och sedan firade jag ääännnu mer med släkten och vännerna som var med och gjorde min dag helt jävla awesome. Och TACK SOM FAN för alla fina presenter och blommor. Alla är guld värda! Sen somnade jag skönt bredvid Alex någongång under natten hihi. Vaknade upp dagen efter och kom knappt ihåg vart jag var och ville typ dö, men det var de fan värt!







Tog inga bilder på presenterna jag fick. Men det var väldigt mycket smycken, en fin klocka, shotglas, skålar, och en hel del pengar. Sedan också någon champange och massa gosedjur som de hängde runt halsen på mig. STOOOOOOORT TACK till alla som var med och firade - älskar er!! <3 Nu ska jag dra och köpa pizza med Fanny :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0