Want my other friends back

Huvudvärken verkar vara min nya bästa vän.. Dock gillar jag mina andra bästa vänner mycket mycket mer så snälla ta och försvinn! Blir inget roligare än att ligga och kolla tv idag tyvärr. Vill ha ett nytt huvud ;( aja, vi får hoppas att det blir bättre tills imorgon, håller tummarna!!!

Imorgon blir det att hänga på stan med Alex större delen av dagen. Kika i affärer, äta lunch och allt sånt. myspys! Egentligen borde jag verkligen inte åka till stan för kläder och sådant är ingenting jag behöver just nu haha..men kan inte hålla mig :D Plus att han behövde åka till stan också så (a) Nu ska jag käka kärleksmums som jag har bakat och se om det går någontin bra på tv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0