Rhodos 2011

Rhodos var så jävla awesome! Nu sitter jag as bakis hemma hos Alex och är förvånad att jag ens kom på planet imorse..haha! Veckan har varit så jävla rolig och jag ville verkligen inte åka hem! Vi har varit på barrunda och tågat från bar till bar med gratisshots, ladies night med mnaliga strippor, nattbad, norrmän och fribar. En vanlig galen utekväll, blåbärsshottar i mängder och så sista kvällen, trafficlight! Jag festade själv fram till kvart i fyra på morgnen och våran buss hem gick 04.20. Hur lyckades jag ta mig på planet? Så underbar vecka där jag har träffat så mycket härliga människor! OCh fått spendera en hel vecka med party och chill med mina bästa tjejer! Åh, ta mig tillbaka :D

Har varit hos Alex hela dagen så har inte lagt in några bilder ännu, men det kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0