Måndag

Har suttit inne på aftonbladet nästan hela dagen idag. Följt presskonferans och livechatt och allt sådant. Det är så hemskt allt som hänt där. Liksom, Norge? Vi får väl se om cirka 8 veckor vad hans straff blir. Förjävligt hoppas jag iallafall på!

Till något roligare då. Jag är en grym kock och lagade asgod mat till mig själv och beställde en ny dator igår. Passande då min håller på att explodera och min söta vove tuggade sönder min sladd till den häromdagen. Och bra som den är fungerar den inte utan sladd haha.. På tiden att köpa en ny va? Den lär komma imorgon så imorgon blir det en tripp till stan för att hämta den och sedan inviga den. Alex lär ju hoppa av glädje när han ska installera den eftersom han verkligen HATAR min dator haha. Can't blame him.

Nu ligger jag iallafall och kollar på 2½ men och ska strax sova. Jobbigt det där med hundbvakt - upp tidigt för att ge dem mat och en promenad för att sedan somna om i soffan..haha! Men det är bara en dag kvar nu :) Har kopplat bort mig helt från min mobil under kvällen också så ska leta upp den och se ifall jag missat något spännande! Godnatt

Använder ju mammas dator för tillfället och hittade en finfin bild från min student. Åh, bästa dagen i mitt liv. Vill göra om allt igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0