2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Blev riktigt kär!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga nyårslöften så det fanns inga att hålla.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nix
4. Dog någon som stod dig nära? Två fina hundar :( <3
5. Vilka länder besökte du? Tyskland och England
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Jag vet inte
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? Finns hur många som helst. Men 24/1 <3 
8. Vad var din största framgång 2010? Öhm.. inte en aning
9. Största misstaget? Deeeet ni
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Bara massa små tjaffs, förkylningar och sånt.
11. Bästa köpet? London resan!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat :D och dricka
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Massor av saker!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Finns hur många som helst! Men when you say nothing at all är en av dem
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det var blandat tror jag. Men säger nog ändå gladare :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Haha pluggat kanske
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jag vet inte, skjutit upp plugg? Nej men jag vet inte
18. Hur tillbringar du julen? Som alltid. Hemma hos morfar med familj och släkt! <3
19. Blev du kär i år? Japp!
20. Favoritprogram på TV? Desperate housewives, Criminal Minds, One tree hill
21. Bästa boken du läste i år? Läste nog ingen bok haha
22. Största musikaliska upptäckten? Inte en aning
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Önskade mig inget speciellt!
25. Något du önskade dig men inte fick? Önskade mig ju ingenting speciellt, så nej
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Vaknade upp bredvid Alex utav massa "grattis" sms. Han åkte till tandläkaren och jag hjälpte till hemma. Sen kom han tillbaka och jag umgicks med honom innan släkten och mina närmsta vänner kom. Vi åt och drack och hade det massa mys!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Hade ett bra år
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Som tidigare år
29. Vad fick dig att må bra? Vännerna, Alex och familjen
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Chad Michael Murray, Shemar Moore
31. Vem saknade du? Umgicks med dem jag ville så saknade folk då och då istället
32. De bästa nya människorna du träffade? Träffade otroligt många nya människor, så svårt att svara på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0