Saturday it is

I torsdags var vi som sagt hemma hos Emma och skulla planera våran resa i sommar! Det gick sådär kan man väl säga haha. Men vi ska kolla runt mer och boka någon gång nästa vecka hoppas jag!

Igår började jag klockan 8 för tredje dagen i rad. Herregud vad jag inte är gjord för att gå upp så tidigt! Men jag kom upp och orkade ta mig enda från alby till skolan, yey! Seg dag i skolan med pannkakor till lunch - skolan är visst bra ibland. Efter åkte jag hem, glodde på oc, duschade och sen kom Alex (: Vi käkade middag och sen skulle vi kolla på film men jag somnade halvt haha (a) meeen jag hade sett filmen ändå så (a)

Idag ska jag först till mina kusiner, och sen kanske hem till Emma(?) - eller någon annan av tjejerna innan jag ska ut! Blir en treevlig dag! Nu ska jag äta upp min choklad och ha tråkigt, kul vaaaaa?? nä :( meeeeeen vad gör man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0