Matte är inte min grej

Segis söndag. Men jag har varit duktig ändå! Gjorde min första läxa på jag vet inte hur länge, teknisk psykologi var det iallafall. Gick rätt fort. Sen städade jag lite i rummet. Käkade mat, tränade, kom hem, åt ännu mer och sen kollade jag igenom alla min matte anteckningar jag har och herregud vad jag verkligen HATAR matte. Döda mig eller nått, snälla. Aja vi får se hur det går. Bara någon ser till så att jag verkligen pluggar ska det väl gå. Men inte just ikväll för jag är äckligt trött och tänkte fan sova snart. Så jag är utvilad imorgon (:

Blir en lång måndag imorgon i skolan för första gången på ett halvår. Istället för att gå mellan nio och tolv så går jag mella nio och kvart i tre. Inte lika najs, men jag överlever nog. Sen blir det in till stan och kolla resan och sen myspys med Alex hemma :) en bra måndag med andra ord. Nu? sova. Snart iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0