Kaaaos

Igår hade jag inte en sekund över för bloggen. Eller datorn överhuvudtaget. Vi skulle få gäster för att fira Jessie som fyller 20 imorgon. Så vi hade massa mat att laga, kakor att baka, städa, handla saker osv. Och mitt i alltet gör pappa illa sig och stannar upp hela huset i två timmar. Viiilken kaos! Men vi hann klart allt innan gästerna kom iallafall och då blev det massa mat, fika och dricka! När det bara var Lena och Lasse kvar dog jag och Alex i min säng typ. Heeelt döda haha!
Har inte tid att göra ett inlägg om nästa dag just nu heller, det kommer precis innan jag sover sen. Nu måste jag plugga lite matte faktikst. Oj så dåligt det kommer att gå hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0