Heeejj, eller?

Nyår var sjukt kul! Kom hem vid 4 och dagen efter var det pizza och ligga i sängen och kolla film som gällde, bra dag! haha. Igår var jag i flottsbro med Jessie och Johannes :) det var stööört kallt, men kul att åka :) sen på kvällen åkte jag hem till Alex som kom hem från åre. Massa kul att träffa honom igeeeen :) Dessvärre jobbade han imorse så hann bara umgås med han ett tag igår innan vi somnade, och sen vaknade jag till lite snabbt när han skulle upp till jobbet. Klockan sju var föööör tidigt för mig så jag somnade om och vaknade vid 11 igen. Då stack jag från Alex och mötte upp Emma :) Vi käkade på Heron och gled runt i skärholmen några timmar.
Nu har jag precis käkat och planen för kvällen är att bara chiilla. Och få sova ut ordentligt imorgon! Imorgon ska jag också pierca miiiig ;D hihih. Tungan blir det! spännande. Får sällskap av Tessan som är för feg för att göra det själv, men ja, sällskap tackar jag inte nej till haha :D Sen ska jag träffa Alex också, wiie, bra dag imorgon hoppas jag. Nu ska jag städa lite tror jag. Eller spela sims. svårt val? nä :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0