Enjoy

Vi kör en lång tråkig lista bara för att jag har så tråkigt! Efter det blir det någon film och sen sova :)

1. Fullständigt namn? Josefin *någonting*Johansson

2. Ålder? 18 år

3. Vart bor du? - Lilla stuvsta

4. Bor tillsammans med? Mamma, pappa, syster, två bröder, två hundar, en katt, fiskar & en sköldpadda!

5. Färg på ditt hus? Väldigt blått

6. Hus eller lägenhet? Villa

7. När är du född? 13 augusti

8. Klass? Smbe08b (Samhälle beteende)

9. Vilket år tar du studenten?  Det här året! 2011 :D

10. Något jobb? Halvt typ. Är gympatränare åt småtjejer :)

11. När gick du upp i morse? Typ 12

12. När ska du sova? Senare inatt

13. Duschat idag? Yesbox!

14. Kramat någon idag? Min vove :)

15. Pussat någon idag? Nej inte idag

16. Vad har du ätit idag? Två bullar och löfbiff me pommes

17. Dagens klädsel? Jeans, linne och tjocktröja

18. Dagens smink? Ingenting

19. Dagens sötnos? Sixten

20. Dagens roligaste? Absolut ingenting, typ Falcon när han lekte med en isbit...

21. Har du många vänner? Jag har världens bästa!

22. Vem pratade du senast med? Pratar med Chris på msn

23. Vem kramade du senast? Alex

25. Hur många har varit otrogen mot dig? Ingen hoppas jag

27. Har du pojk-/flickvän? Nej, eller ja? eller va. Vet inte:( halvt (a)

28. Vem pratade du med i telefon senast? Pappa

29. Vem fick du senast sms ifrån? Chris

Favorit:
31. Film? Oj, många

32. Låt? Har ingen favorit

33. Mat? Grillat eller Pannbiff :))

34. Dryck? Pepsi max! mohah. Eller oboy

35. Färg? Veeet inte

37. Stad? Stockholm, göteborg och London

38. Land? Sverige typ

39. Ämne i skolan? Psykologi

40. Människa? Alla vänner

Senaste:

41. Personen du tänkte på? Emma
 
42. Personen du tittade på? Glenn tror jag

43. Gången du sms:ade? Någon timma sen

44. Gången du grät? Minns inte

45. Pizzan du åt? För länge sen.. pizza någon?

46. Gången du var i Göteborg? Förr förra året tror jag nog

47. Gången du var i Stockholm? Bor i stocholm

48. Gången du var full? Nyår

49. Gången du var hög? Never

50. Gången du var kåt? Deeeet ni

51. Svart eller vitt? Beror på

52. Hund eller katt? Hund fast Sixten också

53. Ut och festa eller hemma och mysa? Beror på humör och umgänge. Men båda

54. Tvspel eller datorspel? - Beror på vilket spel

55. Singel eller upptagen? Båda kan vara skönt, men jag föredrar kärleken

56. Hångla eller ha sex? Varför inte båda?

57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? Inget av det

58. Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad

59. Big Brother eller Paradise hotel? Inget av det

60. Blont eller svart hår? Beror på uteseendet

61. Har du blåa ögon eller bruna? Grö-blå typ

62. Choklad eller lakrits? Choklad såklart! dum fråga?

63. Göteborg eller Stockholm? - Båda

64. Högerhänt eller vänsterhänt? Höger

65. Coca cola eller fanta? Guess. Cola ofc

66. Pizza eller kebab? Pizza

67. Randigt eller prickigt? Vet inte

68. Älska eller älskas? Båda

69. Leva eller dö? Leva, varför dö liksom?

Antal:
70. Personer du älskar? Min familj, vänner och Alex (han räknas inte som vän nej haha)

71. Personer du hatar? Finns ingen jag direkt hatar

72. Gånger du varit full? Inte direkt så att jag räknar

73. Personer du pussat inom en 24timmars-period? Två tror jag

74. Glassar du ätit på en dag? Way too many

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? Ingen än så länge iallafall, kanske P&L

76. Gånger du haft minnesluckor? Kommer väl inte jag ihåg? :D

77. Gånger du varit hög? - Ingen

78. Personer du saknar just nu? Finns några söta som jag saknar

79. Gånger ditt hjärta brustit? Inte många

Vem:
80. Vill du kyssa nu? Alex
 
81. Ska du träffa imorgon? Mina fina småtjejer och gissa, Alex

82. Sjöng du senast för? Sjöng singstar med Alec förra veckan haha

83. Hade du senast en msn-konversation med? Har en nu med Chris

84. Spelade du tvspel med senast? Minns inte

85. Vill du ta med på resa nu? Kompisar

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Mohaha.. de ni

87. Förtjänar att dö? Ingen

88. Är söt? Zazza :)

89. Vill du sova jämsides med i natt? Skrivit Alex rätt många gånger redan.. hehe men ja, Alex

Vad:
90. Gör dig glad? Kompisar, familjen, Gymnastik

91. Gör dig ledsen? Finns en del saker

92. Vill du helst göra nu? Hitta på nåtttttt

93. Önskar du att du slapp göra? Städa

94. Vill du ha nu? 1 juni. STUDENTEN!

95. Önskar du dig i födelsedagspresent? Ingen aning. Pengar är aldrig fel

96. Längtar du till? Studenten, sommaren, ledighet

97. Tycker du om dina betyg? Dom håller väl

98. Ångrar du i ditt liv? Ingenting. Utan de sakerna hade mitt liv inte sett ut såhär idag

99. Är det bästa som hänt dig? Att jag fått så underbara vänner, puss på er  :*

100. vad är klockan? - 01.37

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0