Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade

Just nu är jag både förvånad och stolt över mig själv! Har suttit och gått igenom vartenda jävla kapitel i matteboken. Varje liten skitdel! Frågan är bara hur mycket jag kommer ihåg... Nej men ska läsa igenom en gång till innan jag ska sova och sen har jag ju rätt mycket tid imorgon också. Så hoppas jag lär mig något!

Men iallafall. En dålig vana. Tänkte nog ta upp två. En är ju självklart att jag ALLTID skjuter upp på allt plugg (hehe, ja. Mattepröving om två dagar och började i princip idag. Har vetat om detta ca 6 månader (y)) Men jag brukar faktiskt alltid lyckas rätt bra ändå *peppar peppar* men resultaten skulle ju kunna vara så mycket bättre om jag bara började i tid! Något jag måste jobba med.
Sen också att jag blir så jäkla irriterad snabbt. Sen brukar det inte hålla i sig för jag hatar att bråka, speciellt om onödiga småsaker. Men just det att jag blir irriterad först, och sen kommer fram till att det inte var så viktigt haha! Men det börjar också bli bättre (y) Men ja. Det är två dåliga vanor jag har som jag skulle vilja få bort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0