Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon

Om jag fick1 miljon..hmm. Jag skulle ju vilja skriva att då skulle jag köpa lägenhet och flytta hemifrån. Men eftersom jag inte har någon inkomst förutom studiebidraget så har jag inte råd att bo ensam. Så nej det skulle jag inte göra. Däremot skulle jag lägga undan mer än hälften och spara det till en eventuellt lägenhet. Resten skulle jag använda till allt möjligt. Shoppa, äta hehe, resa, och bara njuta.
Men eftersom målet är att flytta hemifrån när jag väl kan så är en bra början att spara. Så ja, jag skulle spara rätt mycket utav de pengarna och sedan leva loppan för resten. Åh vad glad jag skulle bli om jag vann 1 miljon alltså. Ingen som vill ge mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0