Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar

Dagens är rätt svår ändå. Jag drömmer om att resa och se världen. Jag drömmer om att bli lycklig, hitta ett jobb, någon att gifta mig med, få barn, lyckas i livet. Jag drömmer och önskar att få uppleva massor av roliga saker. Jag drömmer om framtiden.

Mitt mål i livet är just det. Att bli lycklig. Men vad jag än gör. Bara jag gillar det. Och jag ska se till att ta mig dit också. Till det lyckliga stadiet i mitt liv där jag gör det jag vill. Mitt mål just nu är att ta studenten och komma in på socionomprogrammet här i stockholm. Och sedan komma vidare och arbeta med något kul. Men människor. Typ vara socionom inom kriminalvården. Det vill jag. Det låter kul. Sånt gillar jag. Egentligen skulle jag vilja bli som dom i Criminal minds. Profilerare. Men sånt finns väl inte här i sverige? Inte på samma nivå iallafall. Men något liknande.

Socionom inom kriminalvården. Ja det är mitt mål just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0