Dag 3 – Min favorit årstid och varför

Min favoritårstid.. Den är egentligen rätt enkel. Jag gillar verkligen alla årstider. Vintern gillar jag ett tag iallafall. Mysigt med snö, vid julen, nyår och så älskar jag att åka skidor/snowboard. MEN det är ju så äckligt kallt ut så himla länge. Så vintern är iallafall inte min favorit årstid. Utan det är sommaren som är det. Inte bara för att det är varmt och jag fyller år i slutet, och också självklart för att vi är lediga från skolan i nästan tre månader! Hur jäkla underbart är inte det va?

Sen är det alla småsaker också. Så som att man är glad när solen är framme, alla goda glassar, mysiga utekvällar, nattdoppen, ljusare dagar, de varma luften, slappheten som finns, allt man hinner med att göra. Ja allt liksom. Åh, sommare är underbar och jag längtar massor!


ett bra ögonblick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0