Snöstorm -.-

Dagen har varit jobbig och kort. Den började med att en timma efter att Alex lämnat vårat hus gav vi upp hoppet på att ett tåg någon gång skulle anläda till stuvsta så jag packade ihop mina saker jag skulle ha fort som bara den och så körde pappa först Alex till hans jobb och sedan släppte han av mig i huddinge hallen. Vi var kanske 10 tappra tjejer som hade lyckats ta oss dit haha. Vi hade en kort ped led lektion och sedan vattengympa. Efter det krigade jag mig hem i snöstormen för jag pallade inte kriga mig till skolan, ha 45 minuters lektion med 6 st och sen kriga hemåt igen. Så dagen slutade tidigt.
Jag kom hem, anmälde mig till högskoleprovet, åt och nu har jag precis vaknat hehe. Har sovit för lite nu i två dagar för jag är verkligen inte gjord för att börja klockan 8. Måste sooooooova, och vem fan är trött klockan 10 liksom? Nej inte jag iallafall. Nu glor jag på oc ovh överväger om jag pallar ta mig någonstans sen eller om jag ska sitta inne hela kvällen pga vädret. Aja får se hur detta slutar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0