Pucko

Min pojkvän är efterbliven! Haha asså huuuur kan man misstolka "Vi är hos mig både tisdag och onsdag så hinner vi ses lite mer. Så ta halv sju bussen!" Han fick det iallafall på något konstigt sett till att jag skulle åka till honom. Hm aja, fixade skjut dit efter så kom inte så sent. Fast egentligen kommer han nog bara med nån dum ursäkt. Han har nämligen fått sin nya dator och ville förmodligen spela på den så sa att han misstolkade så han skulle hina spela längre. För så dum kan man väl på riktigt inte vara? :D haha

Iallafall. Skola mellan 9.45 och två idag så det var inte så farligt. Nu sitter jag och kollar på OC innan min träning. Funderar på att städa lite också innan Alex kommer. Eller så låter jag Alex städa när han kommer..fast det lär ju aldrig hända så :/ ah stääääda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0