Onsdag

Väldig flum i skolan idag. Först redovisning på ped led där jag hittade på allting och alla vet att fantasi är inte direkt något jag har, men ja det får väl duga! Sen var det projektarbete som stod på schemat! Vi gjorde vårat lilla häfte som vi ska ge till tjejerna nästa vecka, myyyycket fint haha :D handgjort och allt, den ni!
Sen var det hem, käka och träning. Nu måste jag skriva en uppgift i teknisk psykologi och sen ska jag kolla på tv/sova. Börjar klockan 8 imorgon, tätt följt av en håltimme och sedan en lektion igen. Fett segt men skolan har ju aldrig varit bra på scheman direkt. När sjutton ska de lära sig? ja, det är en evig fråga mina vänner! men nu - choklad och funktionshinder eheh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0