Men lägg av!

Satt och övervägde om jag skulle åka tillbaka till skolan eller inte. Ont i magen plus att det kändes så onödigt. Ska jag stanna hemma eller vara duktig? Jag bestämde mig för att vara duktig. Äter lite snabbt, tar på mig jackan, halsduk och allt sånt. Går i kylan till det lite försenade tåget. Kommer till skolan och vad händer då? Jo, läraren är borta, SJÄLVKLART! ååh vad irriterande. Bara att åka hem igen. Se, sånt här händer alltid när jag ska vara duktig -.- bläää!

Kan iallafall ta det massa lugnt nu innan jag ska hem till Alex. Ska ut i kylan igen om två och en halv timma så har lite tid att döda. Kanske ska städa lite innan oc? Fast hur kul är det? Bör nog göra det ändå iofs.. vi får se. Att vara duktig har ju redan varit onödigt en gång idag så *-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0