Gratis taxi!

Kaos morgon alltså! Går upp i tid, går till bussen ett bra tag innan. Efter jag gått några minuter kommer jag på att fan, jag har glömt grädden!Skyndade mig hem, hämtade grädden och sen fick jag springa till bussen. Ville fan dö när jag väl kommit fram till busshållsplatsen. Men kom det någon buss? NEJ! Efter en kvart ringer Tessan, kaos med allt. Får ta en annan buss till huddinge och möta upp resten. Bara tio minuter kvar innan vi ska vara i Balingsnäs, panik. Går till en annan buss, den har precis gått. Fan också. Vi tar taxi och skickar räkningen till sl tänker vi. Tvekar lite men bestämmer oss för att göra det. En sekund senare ser vi en taxi, värsta turen. Vi hoppar in och åker mot balingsnäs. Trevlig taxichaufför som pratar en del och är bara allmänt trevlig. Väl framme är vi redo att betala, men nej. Han säger att vi inte behöver. Hur snällt är inte det?! Vi kom fram endast fem minuer sent utan att ha blivit pank på vägen! Snälla taxichaufförer uppskattas! :D

Och nu är jag hemma och ska plugga lite natur innan det blir träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0