För tidigt

Ni kanske undrar vafan jag gör uppe redan nu, och ah, det gör jag också egentligen.. Men Alex gick till jobbet för en kvart sen och eftersom jag för en gångs skull inte var äckligt överdrivet trött så valde jag att inte försöka somna om i 30 minuter typ för då kommer jag aldrig komma upp igen!
Vi får väl se hur många som tar sig till skolan idag eftersom sverige är efterblivet och stannar upp när det kommer snö. Liksom haft snö i mer än 3 månader nu, när ska ni inse det? All busstrafik är typ inställt också, men jag har en snäll pappa som skjutsar mig hehe. Egentligen hade jag velat stanna hemma men vi har både simning och sen en muntlig grej på engelskan så det kändes som om att det var bäst att jag gick. Nu ska jag ner och käka frukost iallafallllll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0