Dag 24 – Mitt favoritprogram – och varför

Oj. Har följt massvis med tvprogram! Svårt att välja. Jag gillar oc, vänner, desperate housewives, grey's anatomy, ugly betty, csi, criminal minds, the big bang theory, ja ni ser. Hur många som helst! Svårt att välja ett. Men om jag skulle bara tvungen att välja ett blir det nog criminal minds faktiskt! De andra är ju så lika. Liksom en vanlig såpa som går på tv, men criminal minds är så sjukt bra allstå. Spännande att se hur de i teamet tänker, hur seriemördarna tänker, hur saker fungerar och mm. Sen är det ju självklart inte i verkligheten som det är på tv, men det är ändå spännande! Och jag tröttnar aldrig på det! Har sett nästan alla avsnitt på tv:n och nu har jag även fått box 1 och 2, och tänkte defenitivt köpa resten. Ska bara samla ihop lite pengar hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0