Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln

Sitter med naturen och har bajs tråkigt. Jag vill inte göra mera natur nu. Jag går SAMHÄLLE -.- blää!

Men iallafall. Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln är oftast att jag ser bra ut! Inte menat som oh jag är snyggast i världen och så. Men jag är nöjd med mitt utseende och tycker inte att jag är ful. Och det är väl bra? Självklart är inte det alltid min rekation utan ibland känner jag att jag vill lägga mig ner och dö bara för att jag är så ful haha. Men det har ju med humöret att göra! Hade jag inte varit nöjd med mig själv hade jag inte sett ut såhär heller. Nu menar jag inte att jag hade gått och opereat mig eller så. Men det finns så sjukt mycket att göra om man inte är nöjd. Ansiktet till exempel - bara att prova en annan frisyr. Eler färg. Sminka sig på ett annorlunda sätt, gå utan smink osv. Finns massor. Övrigt så kan man träna för att få kroppen man vill ha, man kan testa en ny klädstil eller något liknande.
Finns så mycket man kan göra själv om man inte är nöjd med sig själv. Men jag har då turen att vara nöjd med mig själv och inte vilja förändra mig. Tänk vad lätt det va då haha!


Kommentarer
Postat av: frankie

jo du är snyggast i världen ;) <3

2011-02-17 @ 13:38:42
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0