Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför

Jag vet inte riktigt vem.. De flesta skulle väl säga någon kändis eller så, men jag skulle nog fan inte palla det. Tänk att inte kunna ta ett steg utan att folk glor och viskar, fan vad jobbigt. Fast coolt ändå. Bada i pengar och allt. Men nej jag vill inte byta liv med någon speciell person, men jag vill byta liv med en kille för en dag. Vem spelar inte så stor roll. Men fett häftigt att få vara kille en dag och se hur allt är för dom. Och sen kan jag ju vara en skit en hel dag utan att det är konstigt också *-) haha nej men ja. En kille skulle jag vilja testa på att vara faktiskt. Spännande!

Tänk att få veta hur killar faktiskt tänker och om dom gör det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0