Dag 15 – Någonting jag ångrar

Vi kör gårdagens "dagens" idag istället!
Det finns inget jag ångrar direkt sådär, eller det finns en sak, som jag iallafall känner att jag ångrar just nu. Och det är att jag slutade på gymnastik. Inte för att laget fanns kvar, jag ville satsa eller var speciellt bra så ångrar jag att jag slutade. Jag saknar mitt lag så fruktansvärt mycket. Huddinge GF. Shit vilket helt otroligt lag vi hade. Känslan man fick av att komma in i hallen - irritation på en tränare direkt, slöheten, gemenskapen, vänskapen, att man hörde hemma någonstans, ja allt helt enkelt!
Jag saknar att få träffa mina abolut bästa vänner 3 gånger i veckan och jag saknar att ha ett ställe jag kan komma till och bara släppa allting och fokusera på alla människor där. Jag saknar att vårat lag var så fruktansvärt olikt alla andra lag och våran tränare. Alla tränare. Allt folk i stoängshallen. Jag ångrar atttt jag slutade. Vi har haft så många härliga stunder tillsammans - alla träningar, tävlingen i göteborg då vi SÖG, alla katrineholms läger, alla tävlingar, ja allt. Fyfan vad bra vi var.

   
   
   


Kommentarer
Postat av: Cornelia

Saknar<3

2011-02-10 @ 15:49:57
URL: http://shoreline.blogg.se/
Postat av: frankie

saknar det så himlans mycket :( <3<3

2011-02-11 @ 09:44:37
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0