Helgen

Fan vilken grym helg jag haft! Och idag mår man som förtjänat haha! I fredags firade vi Orren :D Grymt kul kväll som spårade lite med hans present från Kim & Rick, en fin stor rosa dildo haha! Men kul var det! Pappa hämtade mig, Jessie och Fanny runt halv 3. Igår låg jag och Fanny i sängen fram till klokcan 3, då åkte hon hem, jag hoppade in i duschen och gjorde mig redo för kvällen! Jag och Nella åkte hem till Thom och Viveka på ledaravslutning. Där chillade vi med de flesta tränarna från huddinge, drack öl, skrattade åt Thom, åt mat och hade as trevligt! Runt 8 kom Jessie och hämtade oss, hon blev bjuden på en av Thoms goda alkoholfria drinkar haha, hon fick inte åka utan att pröva! Hon skjutsade oss till tullinge där vi plockade upp Emma och sen åkte vi hem till Kim och förade lite till! Se blev det lokalfest i tumba och efterfest på det! Jag, Emma och Matilda kom väl hem runt halv sex imorse, lagom pigga. Vi tre plus Fanny har degat hela dagen hos Emma och jag fortsatte dega när jag kom hem. Bra helg!

Brus och Charlie i fredags!

Rick hittade ett bra ställe att vila på!

Emma med Oscars nya favorit ägodel

Thom visade sina bartender skills!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0