Torsdag

God morgon! Haha måste fan börja sova ordentligt när jag är ledig för jag kan ju fasen aldrig somna när jag ska upp och jobba! :D Så nu är jag lagom trött, men jag överlever. Gick upp kvart över 7 imorse och kollade på julkalendern haha! Och nej jag gick inte upp tidigare för att kolla på den utan egentligen ska jag gå upp 7 men det gick inte så bra.. Dock glömde jag öppna min chokladkalender så jag har något gott som väntar på mig hemma sen! Funderar på att svänga förbi hemma idag med lillen, han har ju faktikst aldrig varit hos mig! Men får se :)


Tänk att det redan är December..var är all snö?? Jag som skulle åka pulka med lilla Alexander :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0