Sova VS Plugga?

Sitter hemma hos Erika och Jens och funderar på om jag ska plugga lite eller vila en stund hehe.. Har pluggat lite redan iallafall, så kanske unnar mig lite vila nu när lillis äntligen sover! Envis har han varit haha! Jag och Jessie tog en promenad till heron city, kolla lite på media markt, och käkade. Sen när vi var påväg hem var det en liten herre som absolut inte ville sova, eller sitta i vagnen.. Men det löste sig tillslut, eller ah, han satte sig tillslut iallafall, men vägrade att sova. Men sen kom vi hem hit, Jessie åkte hem och jag gav honom mat och efter ett tag så somnade han :) Nu lär han väl vakna snart skulle jag tro, gullisen :D ihihii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0