Lite snö

Insåg att jag faktikst inte alls behöver läsa hela boken tills imorgon, räcker med att jag har en liten aning om vad den handlar om. Så jag har sluppit (struntat) i att läsa ikväll! Istället kollade jag klart på filmen som rullade på tv:n, började planera en filmkväll tillsammans med Orren, blev tillsagd att tanka massa filmer och bjuda in folk - bra hjälp Oscar var!

Snöat har det också gjort idag, rätt mycket ändå. Och det kan hända att det snöar nu med men jag ligger alldeles för skönt i sängen för att orka lyfta mig och titta. Räcker med alla statusar på facebook som ploppat upp under kvällen. Men jag är glad att snön äntligen kommer. Kanske dags att montera ihop min snowboard som jag fick för 2 år sen?

Imorgon kommer min bror hem från thailand också, jag hoppas att han har ett par fina skor till mig hem. Annars får han inget snällt välkomnande av mig kan jag lova! Eller jo kanske, det beror väl på mitt humör imorgon. Är trött men är för envis att sova så tänker kolla på någon film istället, låter ganskabra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0