Godnatt hoppas jag

Min sovrutin har ju blivit helt jäkla fucked up det senaste halvåret haha.. Förutom torsdagar och fredagar då jag har jobbat, men får aldrig tillräckligt med sömn de dagarna eftersom jag aldrig somnar i tid.. Men jag lever ändå, sova är ganska överskattat. Fast nej, sova är fan en av de bästa sakerna att göra. Blir alltid lika frustrerad när lill Alex ska sova, och så tvär vägrar han. Så står jag där halvt döende för att jag är så trött liksom haha, hur kan han inte vilja sova? Oj vad lycklig jag skulle vara om jag fick sova 3 gånger om dagen utan skuldkänslor (a) Åh längtar tills på torsdag då jag är barnvakt igen, har saknat honom :'D gulle! Men nja, ska väl göra ett tappert försök till att somna då, önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0