Farsta

Haha, idag när jag var på expert för att fixa ett nytt foto så jag kan skaffa nytt id, så går jag till kassan. Säger till en kille vad jag vill göra, han ber mig sätta mig ner på pallen och hänga av mig jackan. Så kommer en annan kille och börjar förbereda kameran, och då kommer den första killen tillbaka och får ur sig: Meh, snodde du min snygging nu? haha! Tur att man tydligen såg rätt okej ut innan bilden togs, men inte fan blir man nånsin bra på såna foton..

Efter det blev det iallafall banken, och sedan shopping i farsta med mamma och Jessie! Köpte en sista julklapp till Harlie och sen medan mamma och Jessie tog en sväng på systemet handlade jag även en del av julklappen till Jessie. Nu tänkte jag ta mig en kort power nap innan jag sticker iväg på träning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0