Vill sova :(

KUL ATT MAN KAN SOVA OCKSÅ!!
Bläää. Har legat vaken större delen av natten. Varför vet jag inte. Sjukt frustrerande. Vill ju sova :( Orättvist att se att Alex kan sova utan problem :( och så tar han massa plats också heheh... Men fick sällskap av nissenusse nu iallafall! :))

Om 15 min ringer klockan och då ska jag äta stooooor frukost för jag är jävligt hungrig. Sedan så ska jag göra mig ready för att dra på gymnastikläger under helgen. Åh kommer bli så kul :D Får se om vi hörs något under helgen. Tar inte med mig datorn men man är ju grym och har en iphone hihi

siiiiiixten hih. Han har varit ute och va blöt så jag gav honom en handduk thihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0