Segis dag

Seg dag! Har i princip inte gjort någonting alls haha.. Har degat framför tv:n och datorn. Men jag har även packat nästan allt. Ska strax åka hem till Alex för en myskväll! thihi :) Imorgon blir en lång och stressig dag. Har massor att göra. Handla, packa det allra sista, städa rummet, fixa lite inför lördag eftersom jag åker torsdag morgon, och så ska jag hinna umgås med Alex! Men han får väl hjälpa mig att städa.... :D haha, då blir han nog glad ;D

Sen är det läger hela helgen och min födelsedag på lördag, och sötis Nella 18års dag på söndag (STORA TJEJEN :D) och sedan ska jag faktisk ta och jobba en vecka till. Pappa frågade idag om jag ville dit och jobba så ja, varför inte? Lite pengar har aldrig skadat och det blir nog inte så jobbigt. Ska bara inventera denna gång och inte vara ute på tågspåren och jobba! Men neeeee, måste göra mig ready nu eftersom jag måste börja röra på fläsket om 20 min!

Kommentarer
Postat av: fanney

asså första brevet för 2 år sen :)



ehem vilket fläsk joss? -.- ;)

2011-08-09 @ 21:13:27
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0