På jobbet

Sitter just nu på jobbet och har i princip ingenting att göra längre. Suttit och fyllt i ett excel dokument hela dagen. Inte direkt jobbigt om man säger så. Fast hade gärna inte jobbat idag. Då hade jag kunnat stanna längre hos Cornelia igår, där det var hur trevligt som helt, OCH jag hade kunnat vila just nu hehe.. Men ja, lär väl gå hem snart eller så eftersom jag ändå inte vet vad jag ska göra.
Jobbigt bara att pappa är påväg mot öland för att hämta Jessie så jag måste ta tåget hem. Alltid skönare med bil! Väl hemma ska jag inte göra något speciellt. Äta chilla sova typ. Låter rätt skönt det faktikst :))) men näe, ska försöka fördriva tiden med något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0