Sova sova sova

Och vad gjorde jag efter förra inlägget då? Jo jag sov lite. Sen så sov jag lite till, och lite till och så liiiite till. Hahah. Kvart i fyra gick jag upp, käkade lite och sen drog till träningen. Nu sitter jag och kollar morden och är lite för pigg för att kunna somna inom nån timma eller två. Men jag börjar halv elva imorgon så det är naajs! Har bara en lektion imorgon, bokdiskussion. Så kanske borde läsa lite i boken ikväll hehe (a) jag är så duktig!

Tänkte först klippa mig imorgon, men jag sparar det för jag vill inte riskera att det ser fuult ut på skivan, så det får vara slitet några dagar till. Hellre det än att det typ blir fel och jag får en misslyckad frisyr. Eller vad säger ni VA? Så imorgon tänkte jag plugga faktiskt. Innan jag sen drar hem till Alex och kollar första Bajen matchen (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0