Precis som i filmer

Helt okej utgång igår som slutade rätt tidigt. Var hemma runt halv ett, somnade och sen vaknade jag igen vid tre då Alex av någon konstig anledning stod utanför mitt fönser och kastade sten så att jag skulle vakna och släppa in honom haha. Men de var ändå trevligt, han tog en tur till tumba sen tillbaka hit när han bestämt sig för att han visst ville sova med mig haha, och jag fick ju sovsällskap så :) hihi
Han åkte hem rätt tidigt imorse för att fixa lite saker hemma, då passade jag på att sola nåra timmar innan han kom tillbaka och jag har sen dess spenderat dagen med honom, pizza och bra filmer. Helt okej dag liksom. Nu ska vi strax käka så ska stänga av denna skithög till dator nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0