Mösspåtagning!

Idag var det mösspåtaging som gällde! Och mössan glömde jag inte hemma igår när jag åkte till Alex thihi, men däremot glömde jag hans extranyckel hos mig eheh.. Tur att mamma var hemma imorse och kom och lämnade de och skjutsade mig till skolan :) Hade det varit en annan dag hade jag ju bara kunnat skippa skolan och hänga där tills någon kom hem, men icke idag! Klantig jag är haha (a)
Vi hade iallafall två lektioner, sen gick vi ner till O'learys och tog en cider, tillbaka upp till skolan för mösspåtagningen, sen tillbaka ner till O'learys och fortsatte festa lite! Najs att vara packad när man kommer hem från skolan haha! Gillar hur allt med studenten handlar om att festa :D Men det gillar vi! Man lever fan bara en gång :D

Med tanke på att jag redan hunnit vara full en sväg idag och ska dricka imorgon igen tar jag nog en hemmakväll ensam. Kan vara rätt skönt (: Sitta uppe och vänta på mina skor som Jessie kommer med ikväll :D yeeey! Ska nog spela lite sims :) För tillfället sitter jag iallafall och kollar på Bajen matchen, rätt kul faktiskt :) Nu ska jag fortsätta glo på det och sen blir det lite oc :)

  
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0