Hurry up

När kommer den riktiga vårvärmen egentligen?? Trött på att det ska snöa och regna, bläää. Vill ha sommar! Sommarlov. Med grillkvällar med mina tjejer, långa kvällspromenader i bara shorts, bada och sola, åh vad jag längtar! Mitt sista sommarlov blir det då. Och en vecka i sommar ska jag och Alex bo här ensamma en vecka. Kommer bli massa bra <3 Längtar till det med :D haha så kul. Vi har ju debatt imorgon, och gissa vad vi ska argumentera om? Tesen lyder såhär "inför en semestermånad istället för sommarlov" tack gode gud är vi emot det. Vem FAN vill inte ha sommarlov liksom? Underbaraste tiden på året ju :D Det är bara 58 dagar kvar till studenten, wooop!

Låt tiden gå fortare nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0