Helt slut

Låååång dag igår! Började med bråk på mentorstiden - underbara klass :') sen ped led, sen förbereda redovisningen, vid tre halv fyra gick vi och käkade pizza, tillbaka till skolan, fixa lite till, redovisning för föräldrar och ettorna och tvåorna, sen skynda hem till Tessan, fixa föra äta sen dra till tåget. Skivan var grymt kul och jag tog ett osäkert beslut och åkte hem redan vid 2. Ville helst stanna men åkte jag då fick jag sällskap och känner idag att det nog va bäst. Ont i halsen och svårt att prata haha! Men livet leker ändå liksom!

Börjar som tur va 11 idag! Så ska strax till skolan, sen efter ska jag vara med Alex! Vi ska leka duktiga och köpa gymkort haha :D Vi får väl se hur det går... ^^ Men nu måste jag fixa mig typ lite kanske


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0