Fredag

Igår var jag som sagt med Alex. Vi hängde hos mig ett tag innan vi åkte till honom för att sooova. Och kolla criminal :D Jobbigt bara att ta sig upp imorse. Speciellt eftersom han vägrar gå upp när hans klocka ringer en timma innan jag ska gå upp och han ligger bara och ställer om den hela tiden så att den ringer typ var tioende minut, liksom låt mig somna om :( haha! Jag tvingade iväg honom tredje gången klockan ringde och fick iallafall sova en halvtimma till. Seg skoldag men nu är jag hemma. Vad som händer ikväll vet jag inte riktigt. Funderar på att bara vara hemma så att jag blir frisk! Ska till Alex mormor imorgon på dagen, sen till Emma på kvällen och sen har vi ju skiva på tisdag som man vill vara pigg på! Så lutar åt en hemma kväll med Criminal minds och kanske lite sims?

Åt i skolan precis innan jag åkte hem men är ändå hungrig nu...vad är det med att alltid vara hungrig när man kommer hem igen? Haha, ska vänta ett tag och sen ta nån macka så jag inte dör innna middagen :D elleeerrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0