Vad säger ni va

Helgen var lugn. I lördags gjorde jag ingenting, mådde inte helt bra från dagen innan då jag hade huvudvärk och feber. Försökte få Alex att komma och sova hos mig efter han jobbat på Moshpit open, men han orkade inte åka hit, dummisen (a) haha. Sen igår åkte jag till skärholmen. Köpte en skjorta och ett linne. Linnet är dock för stort för jag orkade inte prova det, snappade upp det på väg till kassan så ska kolla om det inns i xs annars skiter jag i det. Sen degade jag hemma fram tills jag hade träning och efter den mötte jag upp älsklingen och vi köpte massa godis innan vi gick hem till mig och käkade först tacos och sen kollade på one tree hill och åt godis :)
Imorse gjorde jag mig redo för skolan som började kl 9, dumt gjort. Hade kunnat sova kvar bredvid en varm och mysig Alex eftersom när jag väl kom till skolan så visade det sig att lektionen var inställd. Åh great! Åkte hem igen och sov ett tag med Alex innan han jag, Jessie och Johannes tog bussen till heron och käkade gooood lunch :) Sen drog jag och Alex hem till honom och hängde där ett tag innan han skulle iväg på rep. Har ingen aning om vad jag ska göra nu, har inga läxor eller någonting, fett skönt! Ska väl kolla ikapp Alex på oth eftersom jag alltid somnar när vi kollar (a) hehe. Sen finns det ju också massa godis kvar från igår :D

 
Funderar på att klippa lugg igen. Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: emma

neeej det ska du inte :D älskar ditt hår som du har nu!

2010-09-06 @ 21:11:16
URL: http://channeel.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker inte jag heller ;)

2010-09-07 @ 17:43:08
URL: http://ptricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0