Torsdag

Snart är en till skolvecka över. Skönt! Varje dag är en dag närmare studenten :D Dock är det lite tråkigt att vi i princip bokade studentskiva först, och nu har typ ALLA på samma ställe. As tråkigt, men ja finns inte så mycket att göra åt saken.

Igår efter träningen åkte jag hem till Alex och slängde på mig något annat än träningskläder och sen hämtade Fredde upp oss och så drog vi in till wollmars :) Satt där i cirkus två timmar och drack nåra öl innan vi åkte hem igen. Jag hade ju skola idag -.- haha! Och Alex och Knark beställde en "Leffe Blonde" som måste ha varit den äckligaste ölen någonsin! Den smakade öl blandat med bacon, fy fan alltså! hahha. Men kvällen var trevlig och vi kom hem lagom tills 11 och då gick vi och la oss :) eller okej...alex ville så gärna se lite one tree hill innan så det gjorde vi :D haha sötnosen

Snart ska jag käka lite mat innan jag ska iväg och klippa mig :) ska bli skönt att bli av med alla sliiiitna toppar. Tro mig, dom finns det många av! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0