Torsdag!

Torsdagar är en rätt lång dag, men den går ändå så fort på något sätt. Vi har endast tre lektioner. Eller egentligen fyra, men vi har drama två lektioner efter varandra så det räknas som en enda låååång lektion. Draman är rolig. Jag spelar en 12 årig tjej som bor med min mamma och pappa och mina två halvsystrar som även är tvillingar. Ska bli kul att komma igång på riktigt!
Imorgon börjar jag hela 45 minuter senare än vanligt. Hur skönt som helst! :D Slutar vid två och då åker jag direkt hem till älsklingen där hela eftermiddagen plus kvällen ska spenderas. Vi ska äta en supergod (hoppas jag iallafall) middag med hans föräldrar och Andree. Något riktigt dyrt och gott kött, och förrätt och efterrätt och sen ska jag och Alex ägna kvällen åt film och godis. Kommer bli massa mys (: Nu däremot, inte lika mysigt. Ska skriva ett engelskabrev och därefter göra klart resten av ped led uppgiften. Seya later! om jag lever då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0