Tisdag

Skolan idag gick fort. Jag lämnade en söt sovande Alex tio över nio imorse och gick till engelskalektionen där vi kollade på film. Vi såg på Brokeback mountain. Har inte sett klart hela ännu utan det gör vi på fredag! Klockan elva kom jag hem till en ÄNNU sötare sovande Alex som hade krypit ihop som en liten boll! haha gullpojken :D Väckte honom en tag senare för att käka frukost/lunch innan jag skulle tillbaka till skolan och han hem. Klockan ett igen hade jag naturkunskap och seda en halv ped led lektion och sen var denna tisdag i skolan över.

Tänkte plugga lite strax, men tror att jag får mer gjort om jag väntar med det till efter maten! Kan kanske börja på ped led uppgften, men naturprovet börjar jag plugga till senare ikväll (: nu ska jag först slösa lite av min tid på datorn och sen kanske iallafall försöka göra nått nyttigt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0