Ledig dag

Ingen skola för mig idag. Vi skulle ha någon politisk debatt och jag kände att jag inte riktigt passade in där. Haha! Istället har jag precis käkat frukost och sitter nu och väntar på Alex som borde komma hit strax. Han skulle åka och rösta idag och sen handla jeans och dom åkte för någon timma sen så :) han lovade mig att han skulle köpa med något gott eftersom han alltid pajar våra planer, vi får väl se om han kommer ihåg det!! jag gör det iallafall ;D om någon lovar mig nått gott glömmer jag det aldrig! (chirs, choklad???)
Tänkte städa lite nu innan han kommer. Med en valp huset är det ganska svårt att ha det rent. Eller iallafall med våran valp i huset. Monsterbebien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0