Ikväll kör vi igen

Kvällen igår vart lyckad! Först käkade vi middag - tacos hemma hos Fanny, lite drinkar fick vi även i oss där. Sen flyttade vi över till Emma där resten av kvällen tillbringades! Förutom att jag typ dog av trötthet var kvällen rolig :) Har dock inte sovit många timmar i natt, men nu är det bara att ladda om för om några timmar ska vi till Tobbe! (och jag kanske till Kevin också!)

Vi har precis haft lite gäster här hemma eftersom att pappa fyller år idag! :) Men dom har precis dragit så jag, Jessie och Johannes ska väl strax börja med maten. Men just nu är dom uppe och handla lime och hallonsoda för här ska det fixas drinkar! Ska börja fixa mig lite smått nu, hörs sen eller imorgon om jag lever!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0